Wellington/Nelson - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Anemoon - WaarBenJij.nu Wellington/Nelson - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Anemoon - WaarBenJij.nu

Wellington/Nelson

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

15 Januari 2019 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag zijn we met de ferry vanuit Wellington naar Picton gegaan. We moesten al vroeg op om op tijd te zijn. Het was een fijne overtocht ondanks de hoge golven. Isea en Ron konden in 1 van de babybedjes slapen in een speciale kamer, Aeneas en ik hebben een Ralph wrecks the internet gekeken.
In Wellington zijn we nog naar Zealandia gegaan, een vogelreservaat. Aangezien muizen, ratten en buideldieren vanuit Europa en Australie geintroduceerd zijn in Nieuw Zeeland zijn er verschillende vogels bijna uitgestorven, waaronder de Kiwi. Er was dus een groot hek om het reservaat en verschillende soorten vallen om de knaagdieren van eieren weg te houden.

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.