Familiebezoek Raglan - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Anemoon - WaarBenJij.nu Familiebezoek Raglan - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Anemoon - WaarBenJij.nu

Familiebezoek Raglan

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

10 Januari 2019 | Nieuw Zeeland, New Plymouth

Gisteren hebben we met Astrid, Najlae en Isabeau bij Solscape gegeten: een hippie/vegan plek waar ook ecolodges waren met een mooi uitzicht. Daarvoor nog even voor de zee gelegen op het gras en naar surfers gekeken. Raglan is een surfersstadje.
's Avonds bij Jan en Astrid gegeten op Halcyon Hill, een prachtige plek met uitzicht over een vallei waar het zeewater binnenkomt en waar het met eb droogligt.
Vandaag naar New Plymouth gereden en tussendoor bij PioPio gestopt voor lunch. Iséa heeft de hele rit geslapen in de auto en Aeneas ook het grootste deel. De rit was prachtig tussen de begroeide lavabergen met exotische bomen en planten.
In New Plymouth snel even naar een MacPac winkel gegaan en Indiase take-out gehaald (heerlijk). Morgen naar Whanganui.

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.