Auckland/Raglan - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Anemoon - WaarBenJij.nu Auckland/Raglan - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Anemoon - WaarBenJij.nu

Auckland/Raglan

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

08 Januari 2019 | Nieuw Zeeland, Raglan

Vandaag zijn we naar Auckland gevlogen. Nog twee dagen Macau, waar ik Bonita, Johnny, Suki en Nelson weer heb gezien in Premier bar, Old Taipa Tavern en Okura. Waar Aeneas ging zwemmen en naar Qube is gegaan en we met z'n allen naar de cabaret show gingen van het Parisian.
In het Parisian werden we iedere ochtend samen wakker en lagen dan met z'n viertjes in bed. Deze trip voelt nu al aan als een lange zondagochtend. Zoveel tijd met z'n vieren doorbrengen zondar dat er van alles tussenkomt. Interessant is dat de mensen in de hotels en restaurants in Macau vaak niet weten hoe te reageren, als je net iets anders vraagt. Verschillende voorbeelden: ik wilde yoghurt in plaats van melk in het roomservice menu. Dat kon niet. We wilden ipv een sprite drankje uit het menu gewoon water voor Aeneas. Dat kon niet. We wilden nieuwe sleutels voor de kamer en werden gevraagd achteraan aan de check out rij aan te sluiten. Na een redelijk goede vlucht waar Isea en Aeneas wel geslapen hadden, kwamen we aan in Auckland. Het leven als reizenden bestaat ook wel uit wachten: wachten bij inchecken, bij douane, bij de baggage, voor de transferbus, voor de gehuurde auto. Het bleek dat ondanks dat we gecheckt hadden, we toch een internationaal rijbewijs nodig hadden, dus nog langer wachten. Gelukkig konden we eerst naar Caroline. Ze waren er zelf niet, maar haar ouders en Taylor wel. Dus we konden ons opfrissen, een wasje draaien en Aeneas kon gezellig met Taylor spelen, voordat we naar Raglan vertrokken. Ik heb Isea net in slaap in ons B&B, waar er erg dunne muren zijn :0 en morgen gaan we naar Jan en Astrid op bezoek. Tussen Raglan en Wellington moeten we nog kijken waar we slapen en hoe we rijden, maar dat maakt het ook weer spannend en geeft een vrij gevoel. We hebben een fijne auto en we hebben elkaar.

  • 08 Januari 2019 - 11:36

    Onne:

    Vanuit Dalfsen een fijne tijd in Nieuw Zeeland toegewenst. Leuk om jullie reisverslag te lezen. Geniet van elkaar en het mooie landschap. Liefs ook van Laurens, Lívia en Luciane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 12329

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: