Beetje rare nacht en REGENwoud - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu Beetje rare nacht en REGENwoud - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu

Beetje rare nacht en REGENwoud

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

15 Juni 2007 | Australië, Port Douglas

Gisteren toch zo'n rare nacht gehad. Zou met hotdog jongen en paar vrienden van hem zijn verjaardag gaan vieren, maar uiteindelijk alleen met die vrienden (geen hotdog jongen) op een hostel feestje terecht gekomen. Daar waren er allerlei SBS6 achtige Engelse spelletjes aan de gang. Weet niet of hier nog uitleg bij nodig is, maar had met het uittrekken van kledingstukken te maken, dus het niveau was hoog.
Ik werd gebeld door 1 van de meisjes uit mijn kamer en zij vertelde me dat het hostel mij niet geregistreerd had, ik daarom naar een andere kamer moest verhuizen en zij bood aan om mijn spullen van de ene naar de andere kamer te veplaatsen. Er was namelijk 1 bed vrij in onze kamer en er waren 2 meisjes in onze kamer gezet. Uiteindelijk hoefde ik toch niet te verhuizen, omdat ik behoorlijk boos ben geworden en terecht! Het was toch zeker niet mijn schuld dat zij een fout hadden gemaakt.
Na het uitgaan kwam ik terug en er was niemand in de kamer. Op hetzelfde moment komt een blond Engels meisje binnen, compleet dronken met een jongen. Vraagt ze me of ik het Zweedse meisje ben. 'Nee' antwoordde ik. Waarop zij met een heel verhaal kwam hoe die Zweedse bitch ervoor gezorgd had dat haar vriendin niet meer in die kamer kon slapen.
Haar vriendje voor die avond was ook erg geschokt. Toch was hij die schok snel te boven, daar ze binnen 10 minuten half naakt op het stapelbed lagen. Ik ben toen maar even vertrokken. Ryan, de hotdogjongen was ondertussen ook al terug gekomen en hij kreeg een snauw omdat hij het licht aandeed dat hij niet zo'n prinses moest zijn.
Een klein uurtje later kwam ik de kamer weer binnen en vond een ander meisje (leek eerst hetzelfde meisje, ook blond, Engels en erg dronken) in mijn bed. Voelde me een beetje als de drie beertjes en Goudlokje. Het eerste blonde meisje was met haar vriendje verdwenen dacht ik. Tot ze, nadat ik een ander bed geconfisceerd had, rond half 5 naakt met een laken, wat continu van haar afviel, uit een andere kamer verscheen en met haar vriendin op het stapelbed chips ging eten. Heb met Ryan erg moeten lachen om deze vreemde nacht. Hij had dit in zijn jaar Australie nog niet meegemaakt.
Vandaag moest ik erg vroeg op voor mijn trip naar Cape Tribulation. Ik heb eigenlijk de hele reis geslapen na mijn belevenissen van gisternacht. Verder een fantastische dag gehad. Heb koala's geaaid, kangaroe gevoerd en slang rond mijn nek gehad.
Ik zit nu aan het strand onder het bladerdek van het regenwoud (reef meets rainforest, stond er ook in de brochure). Erg mooi! Maar ja, het regent wel (echt heel erg hard). Hoop dat het morgen beetje beter wordt, aangezien ik ga duiken.
Ik zal in ieder geval vanavond goed slapen. Ik zit met een Nederlands stelletje en een Canadees meisje op een kamer. Heel gezellig met een Australisch/Amerikaans (New York) conservatoriumkoppel gegeten. Erg leuke gesprekken gehad.
Liefs

  • 15 Juni 2007 - 12:12

    Mama Yellie:

    Nou dat was weer echt sex, drugs en rock&roll begrijp ik.

    En wat een afwisseling tussen dronken engelse meisjes en koala's aaien. leuk hoor

  • 15 Juni 2007 - 12:15

    Maris:

    haha die engelsen zijn dus overal hetzelfde...Gelukkig sta je niet zo snel van mensen te kijken!!

  • 15 Juni 2007 - 12:41

    Sebas:

    Die verhalen worden steeds spannender welke hostel was het ook alweer precies...;-). Veel plezier, klinkt te grappig en alsof je het naar je zin hebt Mona en kappen nou met die censuur!

    Groetjes,

    Sebas

  • 15 Juni 2007 - 12:46

    Karina:

    Hey Moon! Whaahaa, ik ken die vage hostelnachtjes wel. Verschrikkelijk al die drankspelletjes.. enjoy babe!

    Kus

  • 15 Juni 2007 - 15:09

    Hendrik:

    Dus Liepie was boos geworden? Haha goed bezig...je kan ook zo'n Engelse dame verwennen door een keertje scheerschuim in haar hand te spuiten, en met een veertje onder haar neus te gaan kriebelen. Is ook een leuk spelletje. En niet onbelangrijk....jij hebt er tenminste ook nog wat aan! Kus :-)

  • 15 Juni 2007 - 16:34

    Yno:

    Hahaha, een beetje rare verhalen horen een (waarschijnlijk) allemaal bij! Leuk om je bevindingen te lezen hoor!

    Ten overvloede, maar have fun!

    P.S. Duiken in de regen is juist cool!

  • 15 Juni 2007 - 17:27

    Baldus:

    haha, moon met de handjes in de zij en stampend met haar hakjes. Verder alleen maar weer Sodom en Gomorra wat de klok slaat dus.

  • 18 Juni 2007 - 17:02

    Baldus:

    He zuipschuit! da's ff een uitkomst he dat tijdverschil!?

  • 19 Juni 2007 - 09:09

    Flook:

    Hihi, wat een grappig verhaal.....
    Ik zie je ook al helemaal voor me in zo'n situatie!
    Geniet er van Mopsie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Douglas

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 12391

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: