Heb de film Hostel nog niet gezien, maar goed ook? - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu Heb de film Hostel nog niet gezien, maar goed ook? - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu

Heb de film Hostel nog niet gezien, maar goed ook?

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

14 Juni 2007 | Australië, Cairns

Hele rustige daagjes gehad in Sydney. Heb een beetje rondgefietst met Pat, huisgenoot van Fraser, omdat Fraser moest werken en heb bij Bas Emoe biefstuk en worstjes gegeten van de 'Barbie'. Smaakte goed. Sarah, Fraser heeft goed voor me gezorgd!
Gisteravond ben ik naar Cairns gevlogen en had op het internet een reserveringaanvraag gestuurd naar een hostel, maar toen ik om half 12 aankwam, waren alle deuren al dicht. Werd meteen aangesproken door een Schot (Kevin), die me vertelde dat in zijn hostel nog een bed vrij was. Vroeg me af of ik totaal vertrouwend hierop in moest gaan of wantrouwend zelf een beetje rond moest gaan zoeken. Hij zag er fysiek uit of ik hem wel aankon met mijn zelfverdedigingstechnieken, dus stapte ik in de shuttle bus van zijn hostel. De kamer had 2 stapelbedden en ik sliep op het bovenste bed. In de kamer sliep ook nog een Engels meisje, die 's nachts door haar vriendje wakker gemaakt werd en een Engelse jongen, die 's nachts in een hotdogstand gewerkt had. Ben toch verreweg de oudste (ze zijn allemaal rond de 23). Gelukkig maar dat ik er nog jong uitzie ;)
Vandaag ben ik Cairns ingegaan, het weer zit niet echt mee. Alhoewel het niet koud is, is het bewolkt. Cairns zelf is niet echt interessant; ik denk dat het een beetje te vergelijken is met Orlando. Er is van alles te doen voor toeristen. Ik heb voor de volgende drie dagen een tocht geboekt naar Cape Tribulation via Port Douglas, helemaal in het Noorden om daar te gaan duiken in The Great Barrier Reef. Het schijnt dat het in het Noorden het allermooist is. Ik heb er ook nog een paardrijtocht aan vast geplakt. Ben heel erg benieuwd en heb er ook ontzettend veel zin in. Vanavond gaan we waarschijnlijk de verjaardag van de hotdog jongen vieren.
Liefs uit Cairns

  • 14 Juni 2007 - 06:53

    Koji:

    Oei! Heb je ook wel een hele slechte film gezien, hahaha. Toch niet op de poster met Taratino afgegaan...

    Kus

  • 14 Juni 2007 - 07:08

    Joost:

    Gelukkig word ik helemaal niet jaloers als ik je verhalen lees, Moon.

    Ik bedoel hier in Nederland maak ik ook van alles mee. Zo was ik gisteren tot twee keer toe bij de Albert Heijn waar er de eerste keer een vrij lange rij voor de kassa stond en de tweede keer een redelijk korte.

    Verder heb ik gisteravond de volledige Jong Oranje-wedstrijd live gezien op TALPA, met het commentaar van dezelfde commentator die de wedstrijd Slovenië - Nederland een 'leuke wedstrijd om naar te kijken' noemde (weet je nog?), en daarna anderhalf glas water gedronken.

    Dus...

    Denk maar niet dat jij zo bevoorrecht bent of zo...

  • 14 Juni 2007 - 08:36

    Sebas:

    Boutfilm, wel ongelofelijk mooie vrouwen dus toch de moeite waard!

  • 14 Juni 2007 - 12:12

    Onne:

    Hey Moon,
    Leuk dat je het naar je zin hebt.
    Ik vind het erg leuk om je verhalen te lezen. Maar goed ook dat je niet naar Hostel hebt gekeken, ze zetten Amsterdam neer of we een of andere stad in Duitsland zijn. Ciao kusjes

  • 14 Juni 2007 - 23:42

    Baldus:

    He Analmoon
    Ken je jezelf nu beter nu je in Australie bent? Miss you (a little bit of course!)

  • 15 Juni 2007 - 01:21

    Nielse:

    He,hoe lang blijf je eigenlijk weg? Heb het idee dat je heel snel alles wil zien. have funn! xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 12387

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: