Get your motor running, head out on the highway - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu Get your motor running, head out on the highway - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu

Get your motor running, head out on the highway

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

02 Juli 2007 | Australië, Hervey Bay

Helaas kon ik niet stuntvliegen, vliegtuig zat vol, maar heb wel de Scooteroo gedaan in Town of 1770. De man die ons begeleidde was een oude hippie, die ook nog in de 70er jaren in Amsterdam gewoond had. De Australiers gebruiken vaak aan het einde van hun zin 'ee' als stopwoord. Dus Rodney (onze hippie) zei: 'You will love the Scooteroo, ee. It's the coolest thing here, ee.'
Dit was waar. Je kon of een scooter uitzoeken of een soort mini Harley met een hoog stuur. De laatste heb ik natuurlijk genomen.
Terwijl ik op mijn Harley zat en naar rondspringende kangaroes om me heen keek, zat 'Born to be Wild' de hele tijd in mijn hoofd: 'Dum da dum, get your motor running, head out on the highway. Looking for adventure and whatever comes our way.....' en dan het headbangstukje met sologitaar.
Rodney ging eigenlijk op ieder recht stuk voluit en op mijn kilometerteller te zien, was dit meer dan 80 kilometer. Vandaar ook dat het liedje in mijn hoofd bleef steken.
Aan het einde van de rit keken we uit over de baai vanaf de rotsen naar een ondergaande zon. Dolfijnen kwamen af en toe boven, dus romantischer kon het eigenlijk niet.
Ik ben vandaag in Hervey Bay aangekomen en Fraser Island staat op het programma voor de komende dagen. Heb al wat mensen ontmoet met wie ik waarschijnlijk in de 4x4 auto ga zitten.
Het is de bedoeling dat we vanavond drank gaan inslaan voor de komende dagen en morgenochtend met een groep boodschappen gaan doen. Met deze groep gaat ik kamperen op Fraser. Ben benieuwd, hoop dat mijn groep een beetje leuk is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hervey Bay

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 12389

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: