Gastvrij volk die Australiers - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu Gastvrij volk die Australiers - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu

Gastvrij volk die Australiers

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

19 Juni 2007 | Australië, Cairns

Daar ben ik weer. Ik ben alweer 2 dagen terug uit Cape Tribulation. Het duiken was geweldig. Mijn naam (zeeanemoon en anemoonvis) eer aangedaan. Mijn duikinstructeur was speciaal op zoek gegaan :).
De dag erna ben ik samen met een groep gaan paardrijden, eerst door het regenwoud en daarna over het strand. Het Australisch/Amerikaans koppel (Scott & Sarah)had ook hetzelfde geboekt en ik ben dus met hen opgetrokken beide dagen. Gisteren mensen uit Cairns tegengekomen, die me uitgenodigd hadden om bij hen wat te komen drinken na het uitgaan. Heel apart stel weer, zij is 46 en haar man is 23. Ze heeft een geadopteerde zoon van 29 en een zoon van 27, maar ik denk dat zij de grootste party animal was.
In ieder geval was ik welkom om zolang te blijven als ik wilde. Ik ga morgen alleen naar Magnetic Island bij Townsville, dus dit aanbod moest ik afslaan. Toch erg gastvrij.
Ik heb al allerlei tours geboekt voor Whitsunday & Fraser island, maar dit vertel ik nog wel uitgebreider als ik er ben.