Zon, zon, zon - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu Zon, zon, zon - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu

Zon, zon, zon

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

30 Juni 2007 | Australië, Airlie Beach

Heerlijk, heb de afgelopen 3 dagen alleen maar mooi weer gehad. Was erg welkom na al die dagen regen.
Airlie Beach is een echte backpackersstad. Veel gekke dingen meegemaakt, waaronder aantal heren uit mijn dorm die naakt over het dak zijn gaan rennen, nadat ze bij iedere nachtclub geweigerd werden omdat ze te dronken waren. Foto's komen nog ;) (nee, helaas vergeten foto's van dit event te maken, maar foto's van de rest houden jullie nog tegoed)
Ben met een hele gezellige groep gaan zeilen naar de Whitsunday eilanden. We vertrokken met een groep van 14 op Summertime. Bij vertrek zagen we meteen een walvis en dolfijnen. Aantal duiken gemaakt, waarbij ik ook zeeschilpadden gezien heb. Heerlijke dagen gehad met een gezellige groep. Heb een rustige boot uitgekozen, want je hebt ook allerlei party-boten. We waren wel erg rustig; om 10 uur lag iedereen al in bed. Ben nu nog een beetje aan het schommelen van de boot. Over een uurtje zit ik in de bus naar Town of 1770. Daar ga ik met een soort mini Harley de woestijn in met allerlei kangaroes om me heen. Als het lukt ga ik ook nog in een stuntvliegtuig loopings maken. Ben erg benieuwd.
Heb veel leuke mensen ontmoet. Het gaat hier ook erg makkelijk met al die backpackers. Iedereen zit een beetje in hetzelfde schuitje.
Ga me nu klaarmaken voor mijn nachtreis in de bus.

  • 01 Juli 2007 - 09:06

    Ted:

    Cool Whitsunday islands... heb je de bekende vis "walli" nog gezien?
    Ergens ter wereld een witter strand gehad? Het blijkt dat je je siraden in het witte zand kan polijsten!
    Kijk uit naar de volgende nieuwsbrieven....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 12396

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: