Fraser Island - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu Fraser Island - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu

Fraser Island

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

07 Juli 2007 | Australië, Rainbow Beach

Ja, wil niet weer zeggen hoe fantastisch het was, maar Fraser island was echt super. We waren met een groep van 9 in een eigen 4x4 auto. We moesten dus zelf onze tent opzetten en met een kaart het eiland ontdekken. We hadden een erg leuke groep, dus ik had wel mazzel. De leeftijden verschilden ook. Van 19 tot 29. De mannen in onze groep hadden eigenlijk alle taken op zich genomen. De een zette met hulp van de dames de tenten op, de ander kookte en weer een ander maakte onze auto schoon.
's Avonds de walvissen voorbij zien zwemmen, een maan die opkomt vanuit de zee en een hemel vol met sterren. Tijdens het koken moesten we af en toe wat dingo's wegjagen.
Vandaag heb ik in Rainbow beach een kayak tocht gemaakt met spelende dolfijnen om ons heen.
Het wordt weer tijd om weg te gaan naar de volgende plaats en dat is Noosa.
Daar ga ik een tocht in de everglades maken, wederom met een kayak of kano (Wat is eigenlijk het verschil?).

  • 07 Juli 2007 - 06:07

    Miek:

    he moontje! heerlijk joh!!! weet nog dat ik met john om 6 uur 's ochtends op rainbow beach zat met ons gasstelletje om een kop koffie te zetten ;) ..... ahhhh zo heerlijk daar, maar heb het nu even te doen in de NJ suburb! ach er staan ook dolfijnen op ons kinderbadje;)
    geniet!! xx miek

  • 09 Juli 2007 - 08:02

    Yellie Jr:

    Hai Lieverd,

    Josytha en ik hebben in Pension Kuiper veel aan je gedacht: ons lieve kleine (nu grote) nichtje. Blij weer wat van je te lezen.

    Kus Yellie

  • 09 Juli 2007 - 10:10

    Bien:

    hier regent het nog steeds aan één stuk door, en dingo's zijn in geen velden of wegen te bekennen! zo te horen vermaak je je wel daaro! geniet zonder mate!

    kusjes
    bienie

  • 10 Juli 2007 - 01:03

    Nielse:

    He wijfie,een kano is open aan de bovenkant en een kayak dicht,maar dat kan je zo opzoeken he!!!Wat en heerlijke tijd zal je hebben! Kusje

  • 11 Juli 2007 - 09:00

    Josytha:

    ook ik geniet nu mee met je reisverhaal. Stoer nichtje hoor... ik vond de zeedijk 's nachts al spannend. Veel genieten en plezier maken! Prachtige foto's. Een vriend van ons is net terug van zijn reis en heeft zelfs besloten een fotoboek ter publicatie uit te geven! kus je grote nicht ut Fryslan, Josytha + mannen

  • 22 Juli 2007 - 14:35

    Efrine:

    Hey lieve Moontje, klinkt allemaal geweldig! ben benieuwd naar je foto's... dikke kus, e

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 12392

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: