Blue Lagoonesque plekjes - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anemoon - WaarBenJij.nu Blue Lagoonesque plekjes - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anemoon - WaarBenJij.nu

Blue Lagoonesque plekjes

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

09 Juni 2007 | Singapore, Singapore

Ik ben gisteren dus naar Pulau Ubin geweest, een eiland net naast Singapore, waar de mensen geen electriciteit hebben en je per fiets het eiland kan ontdekken.
Ik dus een fietsje gehuurd en over allerlei onverharde weggetjes gefietst tot ik ergens in the middle of nowhere een gat in een hek ontdekte en daar natuurlijk doorheen gekropen ben. De foto komt nog, maar het was echt een blue lagoon achtig plekje. Erg fijn ook dat ik 2 Amerikaanse vrouwen achter me had gelaten, want die deden hun natie's reputatie weer eer aan.
Na de eerste route besloot ik om stoer te zijn en ook maar de tweede route te doen. Maar daar sloeg ik een paar verkeerde wegen in en kwam ik weer bij mijn Amerikaanse 'vriendinnen' terecht.
Al met al een actief dagje.
's Avonds nam Brendan, onze kiwi, Charlene, Shir Ee en mij mee naar the Butter Factory, erg relaxte club met hip hop en R&B. Ik slaap nu trouwens in een hotelkamer met Shir Ee en vannacht kwam Charlene er ook bij. Een soort pyama feestje dus.
Vanavond ga ik naar de voorstelling van de show, die zij managen en morgen alweer terug naar Kuala Lumpur per trein om 's avonds door te vliegen naar Sydney. Heb er nu al zin in, niet het reizen, maar om in Australie te zijn.
Kus vanuit Singapore

  • 09 Juni 2007 - 12:25

    Claire:

    Super Moontje!! Go girl!
    Geniet ervan!!Dikke kus vanuit het regenachtige Nederland!!

  • 09 Juni 2007 - 14:27

    Maris:

    Gave foto's, Moontje. Ik was al jaloers en nu helemaal ;-)

  • 09 Juni 2007 - 16:15

    Oliver:

    Hey there Moon, sounds like you're having a ball, enjoy Australia!!!! Kusjes from Mexico.

  • 09 Juni 2007 - 22:47

    Efrine:

    mmmmm gezellig hoor! Geniet er van!

  • 10 Juni 2007 - 12:43

    Baldus:

    Ha Moon, Peggy-Sue-Jane en Sara-Rosemary, kunne er toch ook niets aan doen dat ze in the Evil Empire zijn geboren! Je hebt ze er toch hoop ik wel uitgefietst he!? groetjes

  • 10 Juni 2007 - 15:36

    Bien:

    he lieverd,
    ik ga alvast graven, dan kom ik misschien rondstreeks dezelfde tijd down under aan als jij. Haal je me op? ik ben dat kleine meisje bij dat hele grote gat ergens in de buurt van sydney!
    tot morgen dan!
    xx
    bienie

  • 11 Juni 2007 - 13:58

    Sjors:

    Cool bananas!!! Of moet ik kiwi's zeggen, hehehehe. Veel plezier nog. Wacht op je volgende update.

    Kus

  • 11 Juni 2007 - 19:15

    Kleine Yellie:

    Lieve Anemoon,

    Klinkt allemaal heel spannend. Heb je je kickboksoefeningen nog wel paraat? Ik ga zaterdag ook de natuur in: bij Makkum in Fryslân: ook heel exotisch!

    Kus, Yellie

  • 12 Juni 2007 - 08:08

    Mama Yellie:

    Nou ik loop achter. want zonet had ik al een mailtje vanuit Australie. Ik ben blij dat je het zo leuk en spannend hebt. Wij waren dit weekend in Dalfsen

  • 13 Juni 2007 - 07:29

    Nielse:

    He lieverd,
    Wat heerlijk om over je reis te lezen. Ik wil ook! Maar ja.misschien over een paar jaar,als Zonne wat groter is. Veel plezier. xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 12406

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: