Meer foto's op http://anemoon77.hyves.nl - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anemoon - WaarBenJij.nu Meer foto's op http://anemoon77.hyves.nl - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anemoon - WaarBenJij.nu

Meer foto's op http://anemoon77.hyves.nl

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

07 Juni 2007 | Singapore, Singapore

Wat een stad is Singapore! Heb de afgelopen dagen zoveel gedaan. Het leven hier is goedkoop vergeleken Europa. Massage en facial gedaan, veel geshopt, heerlijk gegeten, maar ook cultureel bezig geweest. Het Asian civilisation museum had een goede tentoonstelling over schoonheid in Azie, vroeger en nu en heb een night safari gedaan. Heb luipaarden en tijgers zo dichtbij gezien dat ik ze, als er geen glas tussen had gezeten, aangeraakt had.
Gisteren ben ik uitgeweest en heb ik karaoke gezongen en spelletjes gedaan met Chinezen en Taiwanezen in een echte Chinese karaoke bar.
Vanavond met de crew van Akram company, muzikanten en dansers gebowld.
Morgen ga ik naar Pulau Ubin met de ferry, daar kan je blijkbaar nog echte Maleisische huizen zien en schijnt de natuur fantastisch te zijn.
Vind het leuk om berichten van thuis te lezen.
Kus

  • 09 Juni 2007 - 14:08

    Flook:

    Hey baby,
    Heb je ook nog even je keeltje opgezet in de Karaoke bar en alle Chinezen weggeblazen met je optreden? ;-)
    Leuke foto's!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 12402

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: