Maleisie is top - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anemoon - WaarBenJij.nu Maleisie is top - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anemoon - WaarBenJij.nu

Maleisie is top

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

01 Juni 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Even een berichtje voor het thuisfront. Wat een leuke reacties heb ik van iedereen gekregen!! Ik ben dus veilig aangekomen en wil eigenlijk nog wel langer in Maleisie blijven. Heb door het regenwoud in de stad gelopen. Verbazingwekkend om tussen al die moderne gebouwen, waaronder de Petronas torens (grootste Twin Towers, ook al voor 09/11) de flora en fauna te zien, die al eeuwen bestaat. Ga in ieder geval zeker nog een keer terug om de regenwouden in het binnenland te bekijken, waar luipaarden, tijgers en panters dagelijkse kost zijn. Als je eens wist hoe dol ik werd van 1 luipaard in Kenia..
Morgenochtend ga ik alweer naar Singapore. Daar staat me een week feesten te wachten. Charlene, Shir Ee en Brendan hebben de hele week al volgepland, inclusief massages, dim sum, voorstellingen (Shir Ee en Charlene werken als managers voor een dance company en er is een dansfestival gaande), etc.
Ook al wil ik langer blijven hier, kijk daar toch ook wel naar uit.
Kus

  • 01 Juni 2007 - 09:38

    Joost:

    Als vrijgezel kan een luipaard inderdaad geen kwaad. In Zuid Afrika heeft zo'n beest mij bijna mijn relatie gekost, aangezien Sharma - ondanks mijn aanmoedigende porren of zeg maar vuistslagen in haar zij - niet snel genoeg de camera gereed had en ik met mijn linkerhand er niet in slaagde de auto tijdig in zijn achteruit te zetten...

    Dus: Veel plezier!

  • 01 Juni 2007 - 10:10

    Bien:

    joehoe!!
    Mocht je denken mij jaloers te kunnen maken met je verhalen: heus niet. het ambtenarenlandschap ligt er vandaag weer net zo troosteloos bij als gister en eergister, dus ik vermaak me uitstekend achter mijn glimmende beeldscherm. mijn klanten zullen niet zo fel zijn als de luipaarden, tijgers en panters, maar lelijk zijn ze waarschijnlijk net zo. haha ok, zonder dollen: beetje jaloers ben ik wel. geniet er volop van, jij bent immers daar, ik hier... !!!
    heel veel plezier met je feestjes, maar dat komt helemaal goed denk ik. ga ik weer verder ambtenaar spelen!
    XXX
    bienie

  • 01 Juni 2007 - 10:12

    Maris:

    Oostkust van Maleisie schijnt ook erg mooi te zijn en het deel van Borneo. Dus genoeg te zien, maar ja met reizen is zo dat je ook op gegeven moment weer verder moet en daarop weer hele mooie/ leuke dingen op je wachten ;-) Veel plezier in S!

  • 01 Juni 2007 - 11:26

    Bram:

    Lieve Moon,

    Ik had je gister nog gebeld, maar je was al gevlogen helaas! Ik hoop dat je er lekker van gaat genieten, want je hebt het meer dan verdiend. Wij vertrekken de 30ste juni en hoop dan in augustus lekker een dagje sauna te doen en dan nemen we de hele stapel foto's mee van jou reis en die van ons!
    Leuk om op deze manier je verhalen te lezen.
    Kijk een beetje uit en pas goed op jezelf, we love you!

    Dikke kus Bram en pluis

  • 01 Juni 2007 - 12:40

    Rianne:

    Klinkt helemaal GEWELDIG!! Ik ben erg jaloers!! hihi
    Veel plezier meis! Liefs Van mij & de boyz xx Rianne

  • 01 Juni 2007 - 13:55

    Miek:

    he moontje,

    enjoy!!! reizen is zo fijn. het is heet hier in NYC en veel te veel te doen (verhuizen, werken blahhhhh). maar leuk om zo al je avontuurtjes te lezen!

    xx miek en de rest van de apergis-schoute bunch natuurlijk

  • 01 Juni 2007 - 17:42

    Mama Yellie:

    Mooi dat het zo leuk is in Maleisie. Ik ben er ook ooit geweest, maar heb niet echt hele duidelijke herinneringen meer. Ik was vandaag in Volendam met een botter over het Ijsselmeer. Dat ia andere koek. Veel liefs Mona Lisa

  • 01 Juni 2007 - 20:24

    Hendrik:

    Dag Liepie,
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Hoop dat je daar een leuke tijd hebt en neem als het ff kan een drankje van mij....kus

  • 01 Juni 2007 - 20:26

    Hendrik:

    Dag Liepie! Fijn dat je goed bent aangekomen. Hoop dat je daar een leuke tijd hebt en neem als het ff kan een drankje op mij! Kus

  • 03 Juni 2007 - 12:50

    Kasper:

    Great idea, thanks for keeping us in the loop! Greets from a pollen-infested sunny London (allergy's got me to my knees). Will be bouncing around the Nordic capitals for the next few weeks for work - looking forward to following your journey from afar...lucky lucky Moon.
    Have fun!

  • 04 Juni 2007 - 13:03

    Baldus:

    foto's moon, we willen zo veel mogelijk foto's! liefs roel (ps: een heel klein beetje dan...;-)

  • 06 Juni 2007 - 16:32

    Papa Joost:

    Lieve Anemoon,
    Je ben nu waarschijnlijk al in Singapore, dat ik me van 35 jaar geleden herinner als erg schoon in vergelijking met andere Aziatische steden (overal verbodsbordjes: littering fine 50 dollar of meer). Leuk de foto's! Plaats er zoveel mogelijk, dan krijg je een mooi reisverslag.
    Het ga je goed!
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 12404

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: