Morgen vertrekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anemoon - WaarBenJij.nu Morgen vertrekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anemoon - WaarBenJij.nu

Morgen vertrekken

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

30 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Moet nog zoveel regelen, maar morgen is de dag. Ik vertrek naar Kuala Lumpur. Ben daar 1,5 dag en ga dan alweer door naar Singapore.
Ga proberen dit dagboek goed bij te houden en hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe te lezen wat ik de komende 2 maanden uitspook.

  • 30 Mei 2007 - 11:04

    Sjors:

    Viel spass chicka! For sure dat ik ga bijhouden wat je allemaal uitspookt!
    Succes met de laatste dingen regelen!
    Tot over 2 maanden (als je nog terug komt)
    Kus


  • 30 Mei 2007 - 11:07

    Hilde:

    Veel plezier! wat ga je allemaal voor leuke dingen doen? Groetjes!

  • 30 Mei 2007 - 11:37

    Flook:

    Ik ga je missen!!!
    Dikke, dikke zoen en pas goed op jezelf...

  • 30 Mei 2007 - 11:45

    Joost:

    Dat lijkt me schitterrond! Hopelijk zit alle noodzakelijke literatuur met een grote K al in je backpack? Of blijft het bij een stapel Lonely Planets?

  • 30 Mei 2007 - 11:52

    Claire:

    Mop! Veel plezier, doe voorzichtig en GENIET!!!! Ik ga zeker je practige verhalen lezen!! Goede reis!
    Dikke kus

  • 30 Mei 2007 - 11:59

    Niels:

    Heel veel plezier, lieve Mona Lisa! Ben benieuwd naar al je verhalen!! xxx
    Niels

  • 30 Mei 2007 - 14:21

    Hein:

    Hi Anemoon,

    Wat leuk dat je op reis gaat daar. als je nog in singapore terecht komt, dan is sleepy sams echt een top hostel! ook voor jakarta en indonesie heb ik nog wel tips.

    Have Fun!

  • 30 Mei 2007 - 15:03

    Annemoon:

    Veel plezier!

  • 30 Mei 2007 - 17:15

    Rianne:

    Leuk zeg! Goeie reis & veel plezier!!

    als `t voor je werk is; dan NIET te hard werken hoor!)

    Liefs xx Rianne

  • 30 Mei 2007 - 17:58

    Liesbeth:

    Succes met de laatste voorbereidingen! Veel plezier. Geniet ervan!
    (muijen.waarbenjij.nu voor mijn verhaaltjes ;-) )
    x

  • 30 Mei 2007 - 19:13

    Ted:

    Heel cool! Waar vlieg je op aan ... Cairns?
    Ik zal de trip met je beleven zoals ik die heb mee mogen maken! Geniet met volle teugen en doe die kleine rondvliegende hiphoppers de groeten van me;-)

    Enjoy! Kissessss

  • 30 Mei 2007 - 20:01

    Annelieke:

    hey dushi!!

    Ga je op reis?? helemaal te gek! wordt het ook nog een rondreisje Caribbean?? hint hint... !!! :)
    Geniet ervan en hoop mooie verhalen van je te lezen en foto's te zien!

    liefs en dikke knuffel! x anne

  • 30 Mei 2007 - 21:18

    Alex:

    Hey schat! Wat gaaf dat je deze grote reis gaat maken. Goede reis morgen en pas goed op jezelf. Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezierrrrrr! Kus Kus.

  • 30 Mei 2007 - 21:53

    Oliver:

    Hola guapa, I'm sure you'll have a blast so it's good to be updated. Enjoy and if you're ever in the neighbourhood of Mexico (hehe), stop by......xoxo

  • 31 Mei 2007 - 01:01

    Caroline:

    He moon! cool zeg, nou ik geef je een reden meer toch maar even in de Carribean voorbij te komen, de vorige keer was je net te ver weg:-)) als je het kunt vinden!!! Heel veel plezier en hopelijk tot gauw!Dikke kus!

  • 31 Mei 2007 - 01:51

    Onne:

    Hey Moon, goede reis morgen!
    geniet er van.
    Ciao

  • 31 Mei 2007 - 06:22

    Mama Yellie:

    dag lieve schat. ik breng je direkt naar Schiphol en wens je daar en hier een goede reis.

  • 31 Mei 2007 - 07:17

    (nichtje) Yellie:

    Hai Anemoon,

    Fantastisch zeg. Houd je hoofd koel. Ik volg je reis met veel belangstelling.

    Groeten Yellie

  • 31 Mei 2007 - 10:49

    Maris:

    Hey Moon,

    Wat relaxed dat je lekker even op reis gaat!! KL en Singapore ben ik met Car geweest, is echt de moeite waard. Veel plezier! Enjoy, X

  • 31 Mei 2007 - 14:31

    Eliane:

    Wereldreiziger!!! veel plezier en veel nieuwe dingen zien he!
    Kuzzz Eliane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 12408

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: