Regen en koud - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu Regen en koud - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Anemoon - WaarBenJij.nu

Regen en koud

Door: Anemoon

Blijf op de hoogte en volg Anemoon

26 Juni 2007 | Australië, Magnetic Island

Jullie zullen wel lekker weer hebben in Nederland. Ben echt op een slecht tijdstip hiernaartoe gekomen. Is tot nu toe nog geen 1 dag zonnig geweest. Ben gisteren met wat reisgenoten, groepje Nederlanders en Engels stelletje dronken geworden, omdat hier eigenlijk weinig anders te doen was. Daarna met mijn kamergenoten heel erg gelachen. Ik zat met 2 Engelse jongens en Engels meisje in een kamer en we hebben omdat het regende de halve dag vandaag melig kruiswoordpuzzels gedaan en verhalen verteld. Zou bij mensen blijven in Townsville, die ik ontmoet had in Cairns, maar dat gaat waarschijnlijk niet door. Heb ook een lift aangeboden gekregen van 3 Nederlandse jongens die een auto richting Sydney moeten brengen. Misschien doe ik dat wel. Ga in ieder geval vroeg naar mijn bedje vandaag, want voel de alcohol van gisteren toch nog een beetje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Magnetic Island

Anemoon

Ik hou van ontdekken: nieuwe culturen en de natuur. Ik begon dit verslag ooit toen ik naar Australie alleen op vakantie ging. Nu gebruik ik het weer als verslag met mijn gezin. We gaan drie maanden op reis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 12388

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 07 Februari 2019

Familie trip

28 Mei 2007 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: